7/30/2012
it's all good in tha hood
titta upp och såhär ser jag ut inombords för att jag är hemma från emmaboda och därmed är en av de bästa veckorna på året över. barcelona 2.0 är ju över det med, fråga mig inte hur det kunde bli två resor till samma stad med mindre än en månads mellanrum utan att ha någon koppling till den tidigare. nu känns det dock som om jag bott där eftersom jag upplevde den med personer som gjorde just det och att jag har alla möjliga kopplingar till staden. vill tillbaka. fast inte så mycket så att jag verkligen vill det egentligen. för då hade jag ju kunnat göra det, för vad stoppar mig egentligen? vill dock tillbaka för att sova med mitt lilla gosedjur. saknar att sova med honom, aldrig saknat det alls så mycket med någon annan innan, men ingen har varit så mysig på helt rätt sätt heller så det är inte så konstigt fastän jag ändå lite tycker att det är just det. konstigt alltså.
men i vilket fall så ser jag ut som ovan på insidan. litegranna. men utvändigt ler jag för jag är så in i helvetes jävla nöjd med livet. känslan av att kunna göra vadfan jag vill och att jag hittills har gjort just det är så fantastisk. för tillfället letar jag både lägenhet och jobb och flyttar till ett annat land och tjänar cashcashcash och det är precis exakt det jag vill göra för tillfället och vet ni vad? jag kan ju göra det. ingenting i hela världen stoppar mig.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




