rensa-slänga- köpa-rensa-slänga-köpa-slänga-slänga
frustrerad/utmattad/less på köp&släng-samhället som pågår i all oändighet och över det
frustrerad/utmattad/less på att hela jävla jordens befolkning köper på sig alla onödiga materiella ting som man lyckas komma över. dessa, som lämnas orörda och som slutligen gör att denna konkreta sak/pryl/grej/någonting skapades för ingenting mer än att tjänas pengar på, för att sen ligga och skräpa under en oklar tidsperod och sen då? just det. slängas
frustrerad/utmattad/less på att jag bidrar till det (i enormt störda mängder. hela jag är omringad av skit dagligen)
frustrerad/utmattad/less på att det ska vara så jävla svårt att verkligen släppa taget om mina skitsaker. det är som om jag skulle sakna dem. men vem behöver skit egentligen. kom igen. bara släpp taget victoria. frigör dig.
vill kalla mig minimalist, är helt klart det i mina tankar men inte i praktiken. men det gör kanske ingenting. det är ju tanken som räknas.
1/15/2012
1/14/2012
jag idag och knappast föralltid
jag idag, igår, i förrigår, i förrförrigår, i förrförrförrigår. i förrförrförrförrigår. o blablabla.
gissa varför denna bloggen skapades. och tumblr fixade jag igår också för den delen: min tumblr!!!!!
för tillfället kan man hitta mig i lite olika positioner i sängen beroende på vad jag gör.
ifall det är osäkert på vad som händer i denna bilden så ligger jag inne med en fet pose.
när jag inte gör det så kvider jag mest o sånt kul vilket jag ska fortsätta med nu. bloggen är ju liksom färdig.
gissa varför denna bloggen skapades. och tumblr fixade jag igår också för den delen: min tumblr!!!!!
"jag-kan-själv" minsann, sjuklingen ligger i. jag kan & jag fixar en jävla blogg. creds.
för tillfället kan man hitta mig i lite olika positioner i sängen beroende på vad jag gör.
ifall det är osäkert på vad som händer i denna bilden så ligger jag inne med en fet pose.
när jag inte gör det så kvider jag mest o sånt kul vilket jag ska fortsätta med nu. bloggen är ju liksom färdig.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

