rensa-slänga- köpa-rensa-slänga-köpa-slänga-slänga
frustrerad/utmattad/less på köp&släng-samhället som pågår i all oändighet och över det
frustrerad/utmattad/less på att hela jävla jordens befolkning köper på sig alla onödiga materiella ting som man lyckas komma över. dessa, som lämnas orörda och som slutligen gör att denna konkreta sak/pryl/grej/någonting skapades för ingenting mer än att tjänas pengar på, för att sen ligga och skräpa under en oklar tidsperod och sen då? just det. slängas
frustrerad/utmattad/less på att jag bidrar till det (i enormt störda mängder. hela jag är omringad av skit dagligen)
frustrerad/utmattad/less på att det ska vara så jävla svårt att verkligen släppa taget om mina skitsaker. det är som om jag skulle sakna dem. men vem behöver skit egentligen. kom igen. bara släpp taget victoria. frigör dig.
vill kalla mig minimalist, är helt klart det i mina tankar men inte i praktiken. men det gör kanske ingenting. det är ju tanken som räknas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar