Bloggar är ju faktiskt ganska bra. Trots de löjliga fördomarna som följer med orden "jag har en blogg" kan de även vara så mitt-i-prick-perfekta att det får mig att vilja ha en likadan. En sådan fetbra blogg kommer väl dock fram stegvis. Tar år för vissa, så tills den tiden kommer får detta fortsätta vara en skitblogg. KUL. så kul för mig. hihihi, jag är en av dem nu, jag har en blogg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar