11/18/2013

laregofkarpeoäfj

hopplösheten. när den är stor nog att kunna övervinna alla andra känslor.
frustration.
jag vill inte mer.
vet inte vad jag ska göra eller var jag ska ta mig till för DET FINNS FUCKING INGET JAG KAN GÖRA FÖR ATT FÅ DETTA ATT FÖRSVINNA.

varför vill jag bara skriva här när jag är destruktiv? endast i de tillfällena jag maniskt klickar mig in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar