är det efter att man färgat topparna blonda som man frågar snällt ifall hipstervärlden tar emot en med öppna famnar? i vilket fall så gillar jag det. håret alltså. jag gillar det, du gillar kanske inte det. du din enstaka lilla stackare som tryckt dig in hit. men mig gör det desamma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar