8/07/2012

.

första tankar i skallen 00:40
ja men igår var ju bra. får mig att inse att jag inte går miste om ett skit och att jag...vad var fortsättningen?eller inser jag verkligen det eller är det bara att jag vill inse det men inte gör det egentligen och så kommer jag vara där ännu längre ner än...haha/nä/så får det inte va. så nu är det inte så.vill få mina ord att flyta lika bra som de som får deras ord att lägga sig så bra på tungan och som gör att varenda mening låter så genomtänkt men ändå så spontan/vill göra så mycket att jag blir både knäpp och förvirrad och får lite svindel. dvs yrsel. beror nog på att jag inte ätit riktig mat sen i onsdags (måndag idag).är så sinnessjukt sugen på en Stippesburgare att jag snart vill slita av mig halsen.inte omöjligt att jag minskar fyra kilo till ifall detta aldrig slutar. och jag vet ju inte hur livet kommer vara men ingenting håller mig tillbaka. ingenting. donkentjänstledig i 7 månader på det. minst."men du får vara försiktig det är så himla mycket droger där" "är det? ja men det är droger i hela världen" "ja men där skäms de inte för att visa det" "nä men välkommen till malmö pappa jag klarar nog mig där nere också". och så var det med det. vill till WOW. och jag ska till wow och så ska jag ju inte alls deeeeeeeeeeeeeeet. eller ska jag. nä ska nog ta mig fler smärtstillande nu. är både lat och rastlös, går det ihop?

titta nu blev det ju en hipsterphotoboothbild. kul när jag överraskar mig själv. klart jag inte ska sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar