ibland känner jag mig alldeles för dålig/lat/tråkig/oambitiös/och väldigt gammal
det kan hända när jag hittar såna här bloggar http://yknp.blogspot.se/ och birthday.se:ar ägaren av den (stalkervarning jag vet men vill man veta ålder så har man inget val) och inser att hon är född 1992. Två år äldre än mig WHAT. Det är ingenting. Då får jag helt plötsligt en klump i magen o vill bara hoppa upp ur sängen som jag nu legat i sen jag vaknade, vilket var för fyra timmar sen, och bara börja måla/lära mig sy på symaskinen som jag fick för ett år sen men som sen bara fått stå (ännu mer ångestgivande)/fylla femhundraelva skrivböcker med texter, skisser, lyrics/magiskt få fetaste sångrösten/springa till myrorna&humana för att fylla garderoben med de fetaste kläderna
nä. istället ligger jag kvar i den sköna sängen och intalar mig själv att: jag har ju inte faktiskt inte tid. två månader kvar av skolarbeten och projektarbete SEN kan jag bli kreativ och ambitiös. grejen är ju den att jag för tillfället inte gör skolarbetena heller. så det slutar med att jag gör ingenting alls.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar