4/01/2012

är det inte sjukt att ett litet (okej ganska stort) svensk, engelsk och matteprov (okej ganska svåra sådana...) kan ersätta en tre års gymnasieutbildning fylld med ångest, panikattacker, sena nätter, stress för att få mvg i en himla massa svåra skolämnen.
hur kan högskoleprovet kompensera en treårig utbildning när det är hur lätt som helst att fuska sig fram till 2,0 ifall man har turen att sitta bredvid världens stud där man bara kan kopiera svaren rakt av eftersom man i princip sitter bredvid varandra när man skriver proven i klassrummen.
varför ifrågasätter ingen detta system.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar