vad jag är mest rädd för här i livet.
att jag ska få HIV/att jag på fyllan av någon anledning ändrar min telefonkod och sen inte kommer ihåg den nya/att jag aldrig någon gång under min livstid kommer på vad jag vill göra med den resterande delen av mitt liv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar