anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/26/2012
bästa känslan:
när sängen man lägger sig i är nybäddad och man själv är nyduschad. åh.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar