5/03/2012

två konstateranden:

1. folk som påstår att de är "sååå jääävla fulla" på fyllan, är egentligen inte alls det.

2. något av det drygaste när man står i kassan på donken är kunder som lägger pengarna på bänken trots att man sträcker fram handen. så får man stå och plocka upp alla. en. efter. en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar