anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
5/18/2012
alltid samma sak
uttrycket:
"jag går och går men kommer aldrig fram till dörren"
passar på mig om man byter ut några av orden till:
"jag städar och städar men rummet ser precis likadant ut som när jag började"
har städat HELA JÄVLA DAGEN.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar