anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
5/17/2012
jag pallar inte mer
livet går för fort. jag är alldeles för liten för att redan vara stor.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar