vad jag mest av allt vill just nu för tillfället är att...
-äta en perfekt mogen, perfekt mjuk, och perfekt stor avocado.
minns nästan inte ens hur en sån smakar längre. har bara avocados som inte borde få klassas som avocado hemma. när får jag äta en vanlig jävla avocado egentligen????? suck.
-göra min tatuering. smack. vet precis vad jag vill ha och precis var jag vill ha den.
-lära mig sy.
-lära mig det jävla programmet som jag köpte för 3500(?) kr. det ska inte ha varit bortkastade pengar.
-hitta en tusenlapp på gatan. sådär lagom undangömd så att jag smidigt kan stoppa den i bakfickan utan att tro att jag har 50 ögon stirrandes på mig när jag tar upp den.
-ha mattenationella gjort. för sen är det barcelona. och sen är det studenterna. och sen är det hultsfred. och då är det sommar. hur sjukt? mattenationella är om tre veckor. HUR JÄVLA SJUKT?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar