5/18/2012

jahaja.

så ligger jag här igen. klockan är 03.15 och jag kunde egentligen EGENTLIGEN ha somnat för tre timmar sen. men så gjorde jag ju inte det. och så brukar jag aldrig göra när jag inte ska upp tidigt dagen efter. har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt att jag cyberspacear bort mina nätter.
i vilket fall så fortsätter jag med det tills dess att jag bestämt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar