kul att jag precis fick reda på att det inte finns en enda bild efter 22:30 från min student, a.k.a en av de bästa dagarna i mitt liv, när de sista gästerna gick klockan 07.00 från min studentfest. verkligen svinball, och ännu ballare är att de bilderna som väl blev tagna suger så mycket att de inte ens är roliga att kolla på.
men jag är glad ändå. för jag har tagit STUDENTEN. trots att jag inte har det dokumenterat. tack för det min kära familj.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar