6/11/2012

vad händer nu då

ligger i sängen. tänker att det är jättedumt att jag älskar att ligga här så himla mycket. tänk så ligger jag bort hela mitt liv här. det är ju möjligt nu, nu när jag är fri för den resterande delen av mitt liv. och så tänker jag på vad jag annars ska göra istället för att spendera livet i sängen. och så kommer jag inte på någonting. ta tag i dig själv victoria, ryck upp dig, nu.
fast jag har halsfluss så det är ändå okej för tillfället!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar