jag har skabb och känner mig så fruktansvärt äcklig. tog bilderna i hopp om att känna mig mindre vidrig, är insmord med en tub skabbkräm och om prick 18 timmar är jag skabbfri.
blev förövrigt precis förfrågad av en människa jag inte träffat på några år ifall jag visste något om var/av vem man kunde fixa gräs här i malmö stad. frågar mig av alla på hela hans facebookchatt. jag verkar tydligen "fritänkande" enligt honom. jaha. vet inte hur jag ska ta den riktigt.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar