6/23/2012

så vad säger man nu då

vet inte hur jag ska börja nu när jag inte har skrivit på så himlans länge...
tänkte jag skriva. trodde inte jag hade skrivit sen typ innan jag stack till barca men det var falskt alarm.
MEN mycket har hänt sen dess. shit. tiden går så långsamt.
så nu listar vi upp vad som hänt (älskar listor):
- hultsfred hände. och det var så himla bra. precis så bra som festivaler oftast är ifall de är bra.

där tog listan lite stopp. kommer inte på mer. ser på kalendern på datorn och får inte ihop vad jag gjort mellan måndag och torsdag.
känns som om hultsfred var för en månad sen men jag kommer inte ihåg vad jag gjort där emellan. suck.
JO! jag var full i onsdags iallafall. tydligen jättefull. det kommer jag inte ens ihåg att jag var. 
tyckte inte själv att det var så farligt. förrän jag fick höra grejer som jag inte ens hade en aning om att jag hade gjort. på en kväll där jag trodde att jag var hyfsat nykter.
med det sagt så vill jag klargöra för mig själv att jag ska sluta dricka så mycket. 
helst sluta dricka helt på ett tag.
så ska vi se hur det går.

det började bra igår i vilket fall, på midsommarafton, helgen där alla svenskar dricker som mest och jag tog det lugnt *klapp på axeln*
jag var i en stuga i småland. så himla mycket svensk midsommar över det och det var så himla underbart. om man räknar bort alla knotter. men det var inte så lätt att göra när det var 3583095803 som surrade runt en hela tiden i typ åtta timmar. jag undrar vad som händer med dem under resten av dygnet. dör dem? och sen återuppstår när det är eftermiddag igen?
det var grymt i vilket fall. jag var trött så jag gick och la mig redan vid fyra, andra höll på till sju på morgonen. hade jag nog också gjort ifall jag hade sovit ut på torsdagsnatten. men nu gjorde jag inte det heller. så då får jag skylla mig själv.

SÅ med det säger jag hej till bloggen igen. hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar