så då var man hemma igen. efter någon timme i svealand gick tankarna som följande: "fuck detta nu åker jag iväg igen och kommer aldrig mer tillbaka" MEN dessa dagarna har varit så jävla bra. studenteveckan är precis så rolig som jag velat att den skulle vara, trots att jag igårmorse inte ens ville ta studenten för att jag var så otaggad på allt. tur att humör vänder. PEPPEPPEPPPEPPEPEPPPPEPP.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar