ligger här i sängen. som jag alltid gör nuförtiden. och kom på mig själv med att inte ha rört en droppe alkohol på jättelänge. och så tänker jag, äh, tänker jag ja men det var säkert typ iförrigår. men det var det inte!!!!!!! tydligen sex dagar sen, känner mig som en ny människa. renad.
detta kan jag ju fira med en öl imorgon. eller inte. eller kanske. eller jag vet inte. eller spelar roll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar