anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/25/2012
bambootattoo
ska någon gång fixa så att denna sitter någonstans på kroppen
?
varför detta nu då?
jo, för att livet är ett stort jävla frågetecken
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar