3/21/2012

frågetecken

ibland blir jag knäpp i huvudet. i de stunderna frågar jag mig själv vad jag håller på med, vad som händer och så svarar jag mig själv med att jag inte fattar någoting.
just idag är en sån "ibland"dag. en dag då allt känns så knäppt.

hade kanske hjälpt om jag hade varit en person som varit för detdär med tänkande, för då hade jag säkerligen listat ut vad felet med mig själv är. gått och grubblat, filosoferat, vänt på alla tankarna ut och in och fram och tillbaka för att sen inse varför jag mår dåligt. men nu är jag inte det. så jag bara håller det inom mig, inom min kropp och inte så mycket i mitt huvud, det känns i resten av kroppen istället. jag kan ju inte prata med någon för jag säger ju ingenting till mig själv så hur ska jag kunna säga något till någon annan.

när jag läser det själv inser jag hur cp jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar