anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/22/2012
festivalglad
såhär såg min håriga arm ut i somras, tre fina & ohygieniska festivalband sällskapade den.
i år kommer det stå hultsfred & emmaboda på banden och jag är så pepp WOOPIWOOPIPOOPI
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar