anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/21/2012
det är bara jag, bara jag en gång för längesedan
en gång för längesedan när jag trodde att jag kunde intala mig själv i att tänka mig i en tvåsamhet men det kunde jag ju inte för det har jag aldrig någonsin kunnat så det här är då jag, lika ensam då som jag är nu
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar