3/21/2012

det är bara jag, bara jag en gång för längesedan

 en gång för längesedan när jag trodde att jag kunde intala mig själv i att tänka mig i en tvåsamhet men det kunde jag ju inte för det har jag aldrig någonsin kunnat så det här är då jag, lika ensam då som jag är nu




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar