3/21/2012

ja men tja

så jag har gjort många olika olagliga saker på sistone insåg jag nu precis.
kanske dumt att outa vad, men vad spelar det för roll när det bara läses av mig själv och av någon stackare i Ryssland (enligt statistik) som med all säkerhet hittat fel
men det är väl soft tänker jag. det dumma är att ju mer olaglig jag blir desto mer skiter jag i livet. vilket kanske är onödigt. och desto mer blir jag cp i huvet. och tänker på saker jag inte borde tänka på.
men vad har jag gjort då. vill hitta de juridiska termerna för det men det kan jag inte
så jag som sjuttonåring har de senaste dagarna
handlat på systemet-langat från systemet-köpt alkohol ute-gått på 18&20nattklubb-köpt cigg-rökt andra olagliga substanser-kört bil helt ensam kl 5 en tisdagseftermiddag i rusningstrafik i hyfsat centrala delar av malmö-nästan kört på en cyklist-nästan krockat-suttit bredvid då en annan utan körkort kört bilen.

så mycket olagligt var det ju inte, mitt huvud överdrev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar