anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/25/2012
brädan räddar ett överbelastat huvud alltidalltid. världens bästa grej. bara till att åka i någon timme och så hokus pokus har den fått en att inte gå sönder.
i kombination med truls kan det liksom inte bli bättre. alls.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar