anonym
hej på dig. och dig och dig och dig.
3/25/2012
blä
precis just nu vill jag försvinna från malmö. från gatorna. från människorna. från bekymmer. från skitsnack. från äckel. från allt prat som jag hatar.
varför är vissa människor så äckliga.
allt jag ville ha sagt tack för mig hej.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar